inaintaiwan.reismee.nl

Corona en Ciara

Vandaag is onze vakantie begonnen. De rugzakken staan beneden en zijn grotendeels gevuld. Vanmorgen nog even om de koffie geweest bij mijn ouders. Vreemd, je kijkt toch even een keer extra naar je vader en hoopt dat het de komende weken goed gaat tijdens onze afwezigheid. Een dubbel gevoel. Verder maken we ons over het Corona virus niet zo veel zorgen. Morgen komt Ciara over het land en dat zou nog voor vertragingen kunnen zorgen, ook dat hebben we niet in de hand. Leuk dat je ons weer volgt! Fijn weekend.

Linksboven op de site op " verhalen" kun je voorbereiding van de reis lezen.

Margreet

Lieve Jelle en Ina, geniet van jullie vakantie! Dubbel en dwars verdiend ? We zullen goed voor pap (en mam) zorgen en houden jullie natuurlijk op de hoogte als er iets veranderd. Neem geen ongewilde corona’s mee, tenzij het biertjes zijn ? Heel veel plezier en een goede reis. Liefs ??

Bert

Lekker genieten.. En nogmaals duizend maal sorry dat ik jullie jaaaaren geleden heb aangestoken met het reisvirus...

Jan

Heerlijk genieten. Hoop dat het goed blijft gaan met je vader en moeder.

Anja

Meer dan goed voor bereiden kun je niet doen, heeeeel veeeeeel plezier samen, xxx

Arie

Geniet ervan en wij zijn benieuwd naar de belevenissen !! Goede reis gewenst !!

Astrid

Lieve Jelle en Ina geniet van jullie reis. Ook al is het met een dubbel gevoel. hopelijk vertrekken we wel nu met Ciara, ik morgen en jullie maandag. ?

Marjolein

Vooral heel veel genieten!

Jaap en Riek Hoekstra

Een fijne vakantie hopen dat jullie het leuk hebben

Margreet

Lieve Jelle en Ina weer lekker genieten en wij kunnen het weer meebeleven